(044) 234-05-92 admin@kmoutos.org.ua

Детальні умови тарифів “КИЇВСТАР” для осіб з інвалідністю – членів УТОС

Надаємо детальні умови тарифних планів “УТОС1” та “УТОС2” відповідно до підписаної між ПрАТ “КИЇВСТАР” та Київською міською організацією УТОС угоди:

По тарифу “УТОС1” місячна абонплата становить 20грн., безлім на розмови в мережі “Київстар” та 30 безкоштовних хвилин на номери інших мобільних операторів України. Вартість одного смс-повідомлення на номери всіх операторів мобільного зв”язку України – 0.61грн., така ж вартість хвилини розмови на номери інших мобільних операторів України понад встановлений ліміт та на номери фіксованого зв”язку. Вартість одного смс-повідомлення на номери закордонних мобільних операторів – 2.07грн. Тарифи, крім абонплати вказані з ПДВ проте без врахування збору до Пенсійного фонду. Тарифікація починається з першої секунди розмови. Послуги доступу до мобільнгого інтернету в цьому тарифному плані немає.

По тарифу “УТОС2” місячна абонплата становить 30грн., безлім на розмови в мережі “Київстар” та 40 безкоштовних хвилин на номери інших мобільних операторів України.
Вартість одного смс-повідомлення на номери всіх операторів мобільного зв”язку України – 0.61грн., така ж вартість хвилини розмови на номери інших мобільних операторів України понад встановлений ліміт та на номери фіксованого зв”язку. Вартість одного смс-повідомлення на номери закордонних мобільних операторів – 2.07грн.
Тарифи, крім абонплати вказані з ПДВ проте без врахування збору до Пенсійного фонду. Тарифікація починається з першої секунди розмови. За умовами тарифного плану надається 1000 мегабайт мобільного інтернету.

Для підключення обраного тарифного плану слід попередньо передати до Вашої первинної організації копії паспорту, довідки МСЕК та ідентифікаційного коду. Якщо вони зберігаються у ПО, то в такому разі їх треба надіслати в сканованому вигляді на електронну скриньку utosks@gmail.com для подальшої обробки. В електронному листі обов”язково слід вказати назву ПО, та умови щодо конкретної особи (її діючий номер якщо особа хоче встановити новий пакет на існуючий номер, або взагалі одержати нову сім-карту з новим номером).

Якщо члени УТОС бажають перейти на новий пакет з вже чинного номеру, радимо керівництву ПО, де вони стоять на обліку, звернутись до директора Навчально-інформаційного комп”ютерного центру УТОС, що здійснює технічні роботи, про дату проведення таких робіт. Вони провадяться по кожному номеру окремо, бажано в присутності особи або її представника з тим мобільним телефоном, за мобільним номером якого планується здійснити перехід. Слід в потрібний час виконати певну команду на телефоні, далі “Київстар” надсилає погодження, і після цього особі або її представнику видається нова сім-картка зі старим мобільним номером і новим обраним пакетом. Слід завчасно перевести контактні номери зі старої сім-картки в пам”ять телефону, бо стара картка після здійснення команди про перехід блокується та стає недійсною. Також на рахунку не повинно бути коштів, а в разі їх наявності вони автоматично переходять на бонусний рахунок. При цьому абонплату необхідно внести за умовами договору протягом п”яти днів з моменту переходу або після закінчення коштів на рахунку. В іншому разі, телефонний номер блокується.

Абонплата списується в щоденному режимі рівними частинами незалежно від активності користувача.

10 thoughts on “Детальні умови тарифів “КИЇВСТАР” для осіб з інвалідністю – членів УТОС”

  1. Я, таки, рад за Киев и область. Но когда же будут другие регионы? Одесса!

  2. Теоретично можливо підключитись і членам УТОС з іншого регіону. Але для цього спочатку треба відправити документьи на електронну скриньку, потім домовитись з НІКЦ, щоб ваш представник приїхав з мобілками цих людей в конкретний день і провів відповідну роботу. Так що складність тільки в цьому. “Київстар” не заперечує.

    1. Тобто представник УТОСу з іншої області має привезти мобілки тих членів УТОСу, які хочуть зберегти старий номер???
      І ще, якщо номер заблокується, якщо його вчасно не поповнити, то чи можна його буде розблокувати після поповнення?

      1. Я не можу все передбачити. Спочатку домовтесть про приїзд уповноваженого а потвм проведете всі роботи. Ніхто дистанційно нічого не блокує. Коли з телефону йде до Київстару команда то лише потім стара свмка блокується і видається гова зі старим номером та обраним пільговим тарифом.

  3. от все добре розказали,
    розказали і про смс, і про вартість їх закордон, але жодного слова небуло вказано про вартість хвилини на стаціонарні телефони…
    комусь мабуть всерівно, він ними не користується, але часто нашому брату треба такі задзвонити в якусь лікарню, відділи соцзахисту тощо…
    і тут якось всі таємничо ігнорують, чи свідомо замовчують слабкі сторони ціх тарифів…
    взагалі, я особисто прораховую все, і часто можу сказати, що економлячи на одному, ми витрачаємо не менше на такіх непомічених, чи не оголошених речах…

    1. Вікторе, номери фіксованого зв”язку, про які йдеться в матеріалі, це і є стаціонарні міські номери. Так що все написано.

  4. перепрошую, я трохі був неуважним, тому і пропустив інформацію,
    що до фіксованого звязку, яка трохи прихована за інфою про смс…
    але всеж, особиста моя думка, що київстар не пішов на зміни в тарифній політиці,
    оскількі на ряду з київстаром, я маю зараз вже водафонівській номер, в якому пакетні хвилини надаються на всі напрямкі…
    у водафона та лайфа вже давно немає поділу між мобілками інших мобільних операторів, та фіксованими номерами…
    і виходить з києвстаром наступне:
    людина може мати ну наприклад 10 чи 15 хвилин на інші мобільні,
    та якщо на рахунку небуде якіхось додаткових коштів,
    то скористатись терміново дзвінком
    в соцзахист чи лікарню, змогі небуде…
    іколиб вони прибрали цей поділ, то ці тарифи можна булоб назвати, як дійсно соціальні.
    а так, вся соціальність та зручність досить умовна…

  5. Ніхто не змушує Вас користуватися цими тарифами!)) Завжди можна знайти більш вигідний, але я вважаю, що слід подякувати Київстару та Київській міській організації, що домовились про ці тарифи.
    Такі умови дуже вигідні для тих, у кого родичі на Київстарі.

  6. вітання всім!
    мені частенько доводиться спілкуватись на данну тему з людьми,
    і в процесі спілкування виникло питання яке цікавить не лише мене,
    але доступу до комп’ютера мають нажаль не всі, тому ставлю питання більше для тих хто сюди неможе написати…

    одже:
    надаючи свої документи та паспортні данні, ми отримуємо корпоративне, чи контрактне підключення.
    виходячі з цього випливає наступне:
    як проходить обслуговування, коли з рахунку витрачені всі кошти та мегабайти?
    наприклад.
    на передплаті припиняються надаватись всі послугі, доки непоповниш рахунок…
    водночас, принаймні вмене на контракті водафон,
    я можу йти в мінус на певну суму, але маю обов’язок цю суму погасити в певний термін…
    тож які тут умови обслуговування?

    1. Вікторе. це корпоративний тариф. Проте згідно угоди, якщо протягом п*яти днів після обнулення рахунку він Вами не поповнюється – то номер блокується оператором зв*язку. В разі поповнення рахунку знімаєтьсяч плата за ті дні, які не були оплачені.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *