(044) 234-05-92 admin@kmoutos.org.ua

Детальні умови тарифів “КИЇВСТАР” для осіб з інвалідністю – членів УТОС

0 Comments

Надаємо детальні умови тарифних планів “УТОС1” та “УТОС2” відповідно до підписаної між ПрАТ “КИЇВСТАР” та Київською міською організацією УТОС угоди:

По тарифу “УТОС1” місячна абонплата становить 20грн., безлім на розмови в мережі “Київстар” та 30 безкоштовних хвилин на номери інших мобільних операторів України. Вартість одного смс-повідомлення на номери всіх операторів мобільного зв”язку України – 0.61грн., така ж вартість хвилини розмови на номери інших мобільних операторів України понад встановлений ліміт та на номери фіксованого зв”язку. Вартість одного смс-повідомлення на номери закордонних мобільних операторів – 2.07грн. Тарифи, крім абонплати вказані з ПДВ проте без врахування збору до Пенсійного фонду. Тарифікація починається з першої секунди розмови. Послуги доступу до мобільнгого інтернету в цьому тарифному плані немає.

По тарифу “УТОС2” місячна абонплата становить 30грн., безлім на розмови в мережі “Київстар” та 40 безкоштовних хвилин на номери інших мобільних операторів України.
Вартість одного смс-повідомлення на номери всіх операторів мобільного зв”язку України – 0.61грн., така ж вартість хвилини розмови на номери інших мобільних операторів України понад встановлений ліміт та на номери фіксованого зв”язку. Вартість одного смс-повідомлення на номери закордонних мобільних операторів – 2.07грн.
Тарифи, крім абонплати вказані з ПДВ проте без врахування збору до Пенсійного фонду. Тарифікація починається з першої секунди розмови. За умовами тарифного плану надається 1000 мегабайт мобільного інтернету.

Для підключення обраного тарифного плану слід попередньо передати до Вашої первинної організації копії паспорту, довідки МСЕК та ідентифікаційного коду. Якщо вони зберігаються у ПО, то в такому разі їх треба надіслати в сканованому вигляді на електронну скриньку utosks@gmail.com для подальшої обробки. В електронному листі обов”язково слід вказати назву ПО, та умови щодо конкретної особи (її діючий номер якщо особа хоче встановити новий пакет на існуючий номер, або взагалі одержати нову сім-карту з новим номером).

Якщо члени УТОС бажають перейти на новий пакет з вже чинного номеру, радимо керівництву ПО, де вони стоять на обліку, звернутись до директора Навчально-інформаційного комп”ютерного центру УТОС, що здійснює технічні роботи, про дату проведення таких робіт. Вони провадяться по кожному номеру окремо, бажано в присутності особи або її представника з тим мобільним телефоном, за мобільним номером якого планується здійснити перехід. Слід в потрібний час виконати певну команду на телефоні, далі “Київстар” надсилає погодження, і після цього особі або її представнику видається нова сім-картка зі старим мобільним номером і новим обраним пакетом. Слід завчасно перевести контактні номери зі старої сім-картки в пам”ять телефону, бо стара картка після здійснення команди про перехід блокується та стає недійсною. Також на рахунку не повинно бути коштів, а в разі їх наявності вони автоматично переходять на бонусний рахунок. При цьому абонплату необхідно внести за умовами договору протягом п”яти днів з моменту переходу або після закінчення коштів на рахунку. В іншому разі, телефонний номер блокується.

Абонплата списується в щоденному режимі рівними частинами незалежно від активності користувача.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *